Zakladatel značky PETR HAVEL
Chceme pomáhat našim zákazníkům zvyšovat si
sebevědomí.
Stav pleti má významný dopad na naše
sebevědomí. Sebevědomí je naše víra ve vlastní hodnotu a schopnosti a vzhled
hraje v této rovnici často klíčovou roli.
Mou motivací při založení společnosti Tarsio Medical bylo především pomáhat všem ženám i mužům, aby se ve své kůži cítili dobře. Přinášet jim to nejlepší, co se ve světě nabízí pro péči a ochranu pokožky. Název společnosti je odvozen od zvířátka Tarsius (česky nártoun). Charakteristika a popis tohoto zvířátka pro mě byly inspirací, jak dát společnosti morální, etické a podnikatelské hodnoty, které budou vždy v souladu s potřebami klientů a mým vlastním přesvědčením.
Není tajemstvím, že zvířátko Tarsius je drobného vzrůstu. Nikdy jsem nechtěl stát v čele korporátní společnosti, kde existuje jistá anonymita a odcizení. Chtěl jsem spolupracovat s pár skvělými
lidmi, kteří vědí, umí, vnímají mou firmu jako svou. Postavit tým lidí, kteří to budou dělat s nadšením, s láskou a péčí. Lidí, kteří mají rádi svoji práci,
důvěřují produktům, které nabízíme, a tu pozitivní energii přenáší i na své okolí.
Tarsius je také velice nápadné zvířátko – velké uši, velké oči. Vnímáme potřeby, myšlenky a názory svých partnerů a zákazníků, reflektujeme na jejich podněty, snažíme se poučit a společnou otevřenou komunikací se navzájem obohacovat, protože náš cíl, ten je pro všechny stejný: chceme se ve své kůži cítit dobře, sebevědomě!